مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-20اقتصادي

افزایش قیمت کود و نهاده های کشاورزی و نارضایتی کشاورزان زرآبادی


بخشدار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: حمل کود و افزایش قیمت آن باعث نارضایتی کشاورزان این منطقه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، هاشم شاهوزهی در جلسه کشاورزی بخش زرآباد با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از کشاورزان این بخش، اظهار داشت: تعیین تکلیف اراضی ماده 56 با توجه به زیرکشت بودن اراضی و سابقه چندین ساله کشت در آن ها را خواستار شد.

وی افزود: با توجه به کشت انواع محصولات گرمسیری در بخش زرآباد، پرداخت تسهیلات برای احداث سردخانه محصولات کشاورزی در این بخش الزامی است.

وی ادامه داد: احداث جاده بین مزارع و باغات جهت سهولت دسترسی به باغات و مزارع با توجه به نبود راه دسترسی مناسب به محور اصلی یکی از خواست های بحق کشاورزان زرآبادی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار،اظهار داشت: این سازمان از نظر موجودی کود برای کشاورزی هیچ گونه مشکلی ندارد و فقط در حمل آن مشکل داریم که در تلاش هستیم این مشکل را سریعتر رفع کنیم.

وی با اشاره به این که زرآباد قطب کشاورزی استان سیستان و بلوچستان است و نگاه به این منطقه ویژه است،ادامه داد: زمانی که بیشتر مناطق کشور شاهد سرما و برف هستند و محصولات کشاورزی به دلیل سرما کشت نمی شود ما در بخش زرآباد شاهد برداشت محصولات خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کود و نهاده های کشاورزی و نارضایتی کشاورزان زرآبادی

افزایش قیمت کود و نهاده های کشاورزی و نارضایتی کشاورزان زرآبادی