مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-20ورزشي

ورزش های همگانی در گیلان ساماندهی شود


استاندار گیلان با اشاره به لزوم ساماندهی ورزش همگانی در گیلان گفت: ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی اثرات شگرفی در جامعه ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت جلسه شورای عالی ورزش همگانی استان در سالن غدیر استانداری گیلان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی  اظهار کرد: از آحاد مردم می خواهم که برای سلامت جسم و جان خود بیش از پیش به ورزش توجه کنند و توجه به بهداشت سلامت جسمانی و روانی را در دستور کار قرار دهند.

  وی با بیان اینکه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی اثرات شگرفی در جامعه ایجاد می کند، گفت: پیروزی ورزشکاران حرفه ای در میادین قهرمانی، روحیه ملی را در جامعه ایحاد کرده و با مدال افتخار خود غرور و سربلندی را در جامعه ترویج می دهند.

  استاندار گیلان با تأکید بر قدردانی از سهمیه داران المپیک و پارا المپیک توکیو تصریح کرد: بستر برای ورزش های همگانی باید فراهم باشد تا پیوند ورزش و جوانان صورت بگیرد، ورزش و جوانان دو وزنه همسو هستند چرا که تربیت جسمی و روحی در سنین جوانی اتفاق می افتد و این دو مؤلفه در افزایش بهره وری جامعه بسیار مهم و ضروری است.

  نماینده عالی دولت در استان ورزش را بستر همدلی دانست و افزود: ورزش برکات فراوانی در بعد جسمانی، روحی، روانی، سرمایه ای اجتماعی و انسجام ملی دارد و نامگذاری شعار ایران هم دل در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش های همگانی در گیلان ساماندهی شود

ورزش های همگانی در گیلان ساماندهی شود