مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-20اقتصادي

توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صمت در جلسه این کمیسیون گفت که براساس اظهارات رزم حسینی مقرر شده از نیروهای بسیجی در حوزه نظارت استفاده شود تا کالاهای احتکار شده کشف و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صمت در جلسه این کمیسیون گفت که براساس اظهارات رزم حسینی مقرر شده از نیروهای بسیجی در حوزه نظارت استفاده شود تا کالاهای احتکار شده کشف و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

حجت اله فیروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون صنایع گفت: نمایندگان در این جلسه نقطه نظرات خود را درباره ضرورت ها و مطالبات جامعه مطرح کردند، به زعم نمایندگان از آنجایی که عمر چندانی از دولت دوازدهم باقی نمانده، ممکن است وزارت صنعت، معدن و تجارت نتواند به تمامی اولویت ها و ضرورت ها رسیدگی کند در نتیجه باید مشکلات اصلی جامعه به عنوان اولویت وزارتخانه تعریف شود.

وی افزود: حوزه خودرو، فولاد، لوازم خانگی، کالاهای اساسی، تامین نهاده های دامی و کشاورزی، رفع مشکلات معادن و صنایع کوچک، توسعه صادرات مرزی با توجه به ظرفیت های موجود در این زمینه و انحصارزدایی از محصولات استراتژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده

توافق وزارت صنعت با بسیج برای کشف کالاهای احتکار شده