مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-20سياسي

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است


امنیت و اقتداری که امروز در کشور عزیزمان حاکم است مدیون مجاهدت ها، رشادت ها ، خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های سرافراز آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در دیدار با خانواده شهید فریدون کاکاوند با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امنیت و اقتداری که امروز در کشور عزیزمان ایران اسلامی حاکم بوده مدیون مجاهدت ها، رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده های سرافراز این عزیزان است.

وی در ادامه خانواده شهدا را الگوی صفا و آرامش دانسته و افزود: این خانواده ها گرانقدر آرامش و صمیمیت را، در عمل به فرامین الهی، اطاعت پذیری و توجه به منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یافتند و با این نگرش فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه دادند که به دلیل حفاظت از ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی از جان خود گذشتند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: همانگونه که شهدا تا آخرین قطره خون خود جانانه در برابر دشمنان خارجی و داخلی قد علم کردند و پرچم اسلام و ایران را افراشته نگه داشتند ما هم با تمام توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است

امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است