مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-20بين الملل

یک مقام فتح: سازش شتابزده امارات، سرکشی اسراییل علیه فلسطین را بیش تر می کند


یک مقام سازمان آزادی بخش فلسطین سفر هیئت اماراتی به فلسطین اشغالی و امضای توافقنامه های همکاری میان دو طرف را شتابزدگی و اقدامی شرم آور توصیف کرد که موجب جسورتر شدن اشغالگران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام امارات در اعزام هیئتی به فلسطین اشغالی و امضای توافقنامه های همکاری با رژیم صهیونیستی را شرم آور و موجب تشدید تجاوزگری رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، واصل ابویوسف از مقامات ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: امروز این سازشگری و اقدام شتابزده امارات در عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر در شرایطی که دشمن اسراییلی، حملات خود را به ملت فلسطین شدت بخشیده است، از یادها نخواهد رفت .

هیئتی از امارات عربی متحده امروز در تل آویو 14 توافق همکاری را در فرودگاه بن گوریون و در حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دارایی آمریکا که همراه هیئت اماراتی بود، امضا کردند.

ابویوسف گفت: این شتابزدگی امارات در سازش با رژیم اشغالگر با تشدید تجاوزگری این رژیم علیه فلسطینیان در تناقض است که از جمله آن ساخت و ساز (شهرک های صهیونیست نشین) در کرانه باختری و اعطای مجوز برای ساخت هزاران واحد مسکونی و رد حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام فتح: سازش شتابزده امارات، سرکشی اسراییل علیه فلسطین را بیش تر می کند

یک مقام فتح: سازش شتابزده امارات، سرکشی اسراییل علیه فلسطین را بیش تر می کند