مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-20سياسي

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد


کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد.

- زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نشست امروز (سه شنبه 29 مهرماه) کمیسیون متبوعش اظهارداشت:  رییس مرکز پژوهش ها در نشست صبح کمیسیون حضور یافت و درباره اولویت های تقنینی در حوزه بهداشت و درمان بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست امروز خود به طرح مربوط به آموزشگاه های آزاد و فنی حرفه ای به دلیل مغایرت با اصل 75 قانون اساسی رای مثبت نداد.

شیخی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیرمحمدی رییس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی در جلسه عصر کمیسیون درباره روند واردات تجهیزات پزشکی و مشکلات تولید کنندگان، گفت:  جلسه ای با حضور مسئول تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و جمعی از تولید کننده ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی تشکیل شد و در این جلسه تولید کنندگان و وارد کنندگان به ارائه مشکلات خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مقرر شد تا تولید کننده ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی مشکلات و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد