مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-20اقتصادي

نتایج طرح برق مجانی تا دو ماه دیگر مشخص می شود


وزیر نیرو با اشاره به همکاری فوق العاده دولت با طرح برق امید گفت: انتظار می رود طی دو ماه آینده بتوانیم گزارش کمی و مبتنی بر ارقام از نتایج حاصل شده و تغییر رفتار مردم ارایه دهیم.

- وزیر نیرو با اشاره به همکاری فوق العاده دولت با طرح برق امید گفت: انتظار می رود طی دو ماه آینده بتوانیم گزارش کمی و مبتنی بر ارقام از نتایج حاصل شده و تغییر رفتار مردم ارایه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در آیین آغاز بهره برداری از طرح برق امید، آغاز بهره مندی مردم از طرح برق امید را اعلام و اصلاح مصرف را به عنوان اصلی ترین وجه این طرح ملی که سنگ بنای اصلاح رفتار مصرفی در سایر بخشهاست، مورد تاکید قرار داد و از تصویب این طرح از سوی هیات دولت خبر داد که هیات تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی نیز بدون ذکر ایراد قانونی، بر این طرح صحه گذاشته و سرآغاز زنجیره ای از تحولات اصلاح مصرف انرژی از جمله بحث قیمت، اقتصاد برق و پایایی است.

وی تأکید کرد: اصلاح مصرف باعث می شود جامعه ای با تاب آوری بالاتر داشته باشیم و پایداری جامعه و آسایش مردم تنظیم شود بنابراین باید سهم و نقش خود را در این فرصتی که به ما داده شده و اصلی ترین اتفاق عرصه انرژی کشور محسوب می شود، بدانیم و نسبت به آن جوابگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج طرح برق مجانی تا دو ماه دیگر مشخص می شود

نتایج طرح برق مجانی تا دو ماه دیگر مشخص می شود