مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-20اقتصادي

ایجاد کشتارگاه صنعتی دام در سرعین


فرماندار شهرستان سرعین از ایجاد و راه اندازی کشتارگاه صنعتی دام در این شهرستان با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

- حسن پور 29مهرماه در نشست با مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: گردشگری و توریستی بودن شهرستان سرعین عملکرد دامپزشکی را از حیث تأمین دام و فرآورده های خام دامی سالم برای منطقه مهم کرده که در این زمینه ضرورت همکاری بین بخشی در پیشبرد فعالیت های دامپزشکی در منطقه بیش از پیش مشهود است.

وی خطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در تولید دام و فرآورده های خام دامی سالم، گردشگری به پشتوانه دامپروری اهمیت پیدا کرده و می توان گفت بحث گردشگری به دامپروری منطقه وابسته است.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه برای تأمین منافع مردم، افزایش بهداشت عمومی و امنیت غذایی جامعه تمام تلاش خود را بکار بسته ایم، گفت: فرمانداری در خدمت دامپزشکی است و انتظار است دامپزشکی نیز همچون گذشته تمامی حوزه سلامت و امنیت مواد غذایی به ویژه در این شهر توریستی را با دقت و حساسیت بیشتری کنترل و رصد نماید.

حسن پور با تأکید بر اینکه در کل از عملکرد دامپزشکی راضی بوده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد به محدودیت های اعتباری با توجه به شاخص های وسعتی و جمعیتی منطقه اشاره کرد و گفت: حجم کاری که دامپزشکی انجام م یدهد بسیار سنگین بوده و اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کشتارگاه صنعتی دام در سرعین

ایجاد کشتارگاه صنعتی دام در سرعین