مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-20سياسي

ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست


ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست ولی می توان با تأسی به سیره و منش آنان و بیان رشادتهایشان، راهشان را ادامه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله تولیده در دیدار با خانواده های شهیدان عدنان سابوته و مرتضی رستمی با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود، گفت: حفظ شأن و کرامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای همه افراد یک تکلیف دینی و فریضه اجتماعی و نشان دهنده پایبندی جامعه به ارزش های دینی و انقلابی است.

وی هدف از این دیدارها را تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا با تقدیم عزیزانشان در راه کشور و نظام و با ایستادگی و صبر بی بدیل خود، رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانده اند و امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند مدیون این قشر عزیز هستند.

تولیده ایمان و اعتقاد راسخ را دو ویژگی اصلی شهدا برشمرد و گفت: ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست ولی می توان با تأسی به سیره و منش آنان و بیان رشادتهایشان، راهشان را ادامه داد تا هم رهروان شایسته ای برای شهدا باشیم و هم روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه حفظ شود.

شهید عدنان سابوته مسئول اطلاعات محور بان رحمان مهران، سال 61 در منطقه چنگوله به فیض عظمای شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست

ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست