مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-20سياسي

گرایش شورای شهر تبریز به سمت پروژه های محله محور


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که شورا قصد دوری از پروژه های ویترینی و گرایش به سمت پروژه های محله محور را دارد، گفت: هیچ اموری نباید بدون برنامه باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که شورا قصد دوری از پروژه های ویترینی و گرایش به سمت پروژه های محله محور را دارد، گفت: هیچ اموری نباید بدون برنامه باشد.

علی آجودان زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال پایانی شورای پنجم به عنوان سال عمرانی نامگذاری شده و بر این اساس بالغ بر هزار میلیارد تومن پروژه عمرانی برای شهر تبریز تعریف شده و در آستانه کلنگ زنی و بهره برداری در خصوص برخی پروژه ها هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی، گفت: این کمیسیون بر اجرای پروژه های مختلف نظارت داشته و کمیسیون در خصوص پیشرفت این پروژه ها نظارت کافی را داشته است.

وی با بیان این که خوشبختانه تمامی همکاران شورایی با برنامه وارد شورا شده اند و این شورا، شورای با برنامه ای است، تشریح کرد: اساسی ترین قدم شورا، تدوین برنامه پنج ساله مدیریت کلان شهر تبریز در قالب چشم انداز 12 ساله بوده و درخواست می کنم در دوره بعدی شورا نیز به این برنامه توجه شود، چرا که ساعت ها در خصوص این برنامه تحقیق و بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش شورای شهر تبریز به سمت پروژه های محله محور

گرایش شورای شهر تبریز به سمت پروژه های محله محور