مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-20سياسي

قوه قضاییه در موضوع توهین به رییس جمهور ورود کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی دولت درباره اینکه آیا دولت شکایتی بابت اظهارات و توهین‌های اخیر به رییس جمهور به مجلس ارجاع داده است یا نه، گفت: معاونت امور مجلس و معاونت حقوقی از منظر قانون اساسی در حال پیگیری موضوع از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است، معتقدیم که موضوع از منظر عمومی و جرم عمومی باید مد نظر قرار گیرد و قوه قضاییه براساس اینکه به طور آشکار از جنبه عمومی برخی حرف از اعدام رییس جمهور یک کشور می‌زنند، موضوع را پیگیری کند.

سخنگوی دولت رفع محدودیت‌های تسلیحاتی ایران را یک دستاورد مهم ایران در عرصه بین المللی عنوان کرد و گفت: سیاست درست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم خروج از برجام امروز خاصیت خود را نشان داد.

«علی ربیعی» روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در روز‌های اخیر یکی از دستاورد‌های دولت در عرصه بین‌الملل را تجربه کردیم.

این دستاورد که بر اساس حقانیت جمهوری اسلامی ایران و نتیجه مقاومت مردم ایران به دست آمد، برداشته شدن محدودیت‌های تسلیحاتی ایران است.

وی افزود: به رغم مخالفت‌ها و فشار‌های سیاسی و زیاده خواهی‌های آمریکا، اسراییل و متحدان منطقه‌ای آن‌ها این محدودیت‌ها برداشته شد این یک علامت هم برای جامعه بین‌الملل هم مردم عزیز ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در موضوع توهین به رییس جمهور ورود کند

قوه قضاییه در موضوع توهین به رییس جمهور ورود کند