مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-20سياسي

نظر محسن رضایی در مورد مقایسه پراید و موشک


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره مقایسه وضعیت موشک و پراید در کشور گفت: «اینجاست که باید حکم روایی فرهنگی و اقتصادی کشور متحول شود و ما برای ایجاد این تحول از نظرات اساتید استفاده می کنیم.

- محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره مقایسه وضعیت موشک و پراید در کشور گفت: اینجاست که باید حکم روایی فرهنگی و اقتصادی کشور متحول شود و ما برای ایجاد این تحول از نظرات اساتید استفاده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست هم اندیشی که با موضوع تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه و نظام جمع سپاری در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، گفت: پیشرفت و تعالی یک جامعه محصول خرد جمعی جامعه است و در این راستا ما کمیسیون های کارشناسی را در دبیرخانه تشکیل دادیم و به جمع آوری نظرات صاحبنظران پرداختیم.

وی افزود: پس از آن نیز پژوهشکده ها را با هدف جمع آوری نظرات اساتید با همکاری دانشگاهها پرداختیم و در حال حاضر سیاست جمع سپاری را در پیش گرفتیم و در سامانه ای که در این راستا راه اندازی شده 17 هزار نفر به آن مراجعه و 300 نفر نیز نظرات خود را ثبت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر محسن رضایی در مورد مقایسه پراید و موشک

نظر محسن رضایی در مورد مقایسه پراید و موشک