مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-20اقتصادي

تأمین اشتغال 181 مددجو خراسان شمالی با بسته تشویقی کارفرمایان


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به هدف گذاری طرح بسته تشویقی کارفرمایان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 181 نفر از این طریق مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 111 هزار نفر محرومین این استان از خدمات این نهاد استفاده می کنند، اظهار کرد: این نهاد با اجرای طرح بسته تشویقی برای کارفرمایان سعی در توسعه اشتغال زایی مددجویان دارد.

وی به هدف گذاری این نهاد طرح بسته تشویقی کارفرمایان اشاره کرد و افزود: برنامه پیش بینی شده امسال ایجاد اشتغال برای 344 نفر از مددجویان از طریق بسته تشویقی کارفرمایی بوده که هم اکنون 181 نفر از این طریق مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بیان کرد: کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و خوداتکایی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به هر یک از کارفرمایان که برای مددجویان این نهاد اشتغال ایجاد کنند تسهیلات با بازپرداخت بلندمدت پرداخت می کند، گفت: براین اساس با به کارگیری هریک از فرزندان مددجو در مناطق برخوردار مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اشتغال 181 مددجو خراسان شمالی با بسته تشویقی کارفرمایان

تأمین اشتغال 181 مددجو خراسان شمالی با بسته تشویقی کارفرمایان