مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-20اقتصادي

جلب سرمایه گذاران برای درآمدزا کردن موقوفات دغدغه اصلی اوقاف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد مورد بهره برداری قرار نگرفتن و درآمدزا نبودن اغلب موقوفات را از عمده مشکلات در این بخش برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت سرمایه گذاران و مردم در جهت درآمدزا شدن یا ارتقای درآمد موقوفات شاهد رفع نیازهای .

- ایسنا/یزد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد مورد بهره برداری قرار نگرفتن و درآمدزا نبودن اغلب موقوفات را از عمده مشکلات در این بخش برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت سرمایه گذاران و مردم در جهت درآمدزا شدن یا ارتقای درآمد موقوفات شاهد رفع نیازهای جامعه با اجرای نیات واقفین باشیم.

محمد حسین کاظمی امروز سه شنبه 29 مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه وقف، اعلام کرد: شهرستان یزد دارای 2500 موقوفه و 9000 رقیه است به طوری که برخی از موقوفات دارای چندین رقبه هستند.

وی با بیان این که طی یک سال گذشته در حوزه شهرستان یزد 14 وقف جدید به ثبت رسیده است، از کشف و ثبت 46 موقوفه شناسایی نشده در شهرستان نیز خبر داد.

کاظمی اظهار کرد: سنت حسنه و ماندگار وقف در راستای کمک به محرومان و رفع نیازهای جامعه انجام می شود و خوشبختانه در سالهای پس از انقلاب این سنت دیرینه احیا و سعی شده تا موقوفات جدید در جهت رفع نیازهای روز جامعه که اکنون مواردی مانند کمک به سلامتی، رفع مشکلات مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب سرمایه گذاران برای درآمدزا کردن موقوفات دغدغه اصلی اوقاف

جلب سرمایه گذاران برای درآمدزا کردن موقوفات دغدغه اصلی اوقاف