مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:152020-10-20سياسي

کاشان پاره جدانشدنی پیکره اصفهان است


کاشان پاره جدانشدنی پیکره اصفهان است و اصفهانی ها باید به خود ببالند که چنین دانشگاهی در کاشان دایر است و اگر امروز دانشگاه علوم پزشکی نقش سلامت جامعه دارد دانشگاه کاشان هم مسؤولیت ها و رسالت های خاص خودش را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در مراسم افتتاح تکمیل و کلنگ زنی چند پروژه خیرساز دانشگاه کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهید سلامت دکتر محمد زارع و مجید فرهادی، بابیان اینکه دانشگاه ها در دنیا فراوان است و آنچه سرمایه پنهان دانشگاه ها است در قران از آن یاد می شود، اظهار کرد: افتخار دانشگاه این است که از آن قدرت برای خدمت به مردم برمی آید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دانشگاه به سمت و سوی نیازهای مردم پیش می رود، گفت: درگذشته دانشگاه نظریه پردازی داشت و در حوزه عمل ،گرایشی نداشت؛ اما امروزه عملکرد دانشگاه ها عمل گرایی پیش می رود.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه، دانشگاهی می ارزد که گره گشای امور مردم باشد، افزود: ایران اسلامی این افتخار دارد که دانشگاه را برای مردم قرارداد و علم را برای خدمت به مردم به کار گرفت.

کاشان اولین بنیاد حامیان خیرین را دارد علی اسلامی پناه نیز در این مراسم بابیان اینکه علم و پژوهش و فناوری حامیان خوبی در کاشان دارد، گفت: جهان علم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان پاره جدانشدنی پیکره اصفهان است

کاشان پاره جدانشدنی پیکره اصفهان است