مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-20سياسي

سند اولویت های کمیسیون های تخصصی مجلس تا 2 هفته آینده منتشر می شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس از انتشار سند اولویت های کمیسیون های تخصصی مجلس تا 2 هفته آینده براساس تاکید رییس مجلس خبر داد و گفت: چنین رویکردی طی 10 دوره مجالس گذشته بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست امروز (سه شنبه، 29 مهرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در دور جدید فعالیت های خود 14 رویکرد تحولی را برگزیده که یکی از آن ها مسئله محوری و دیگری جمع سپاری علمی موضوعات به مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه است تا بتواند از این طریق از همه ظرفیت های اندیشکده ها، پژوهشکده ها و افراد حقیقی صاحب نظر برای حل مسائل کشور استفاده کند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: در مسیر یافتن اولویت های کشور و اختصاص دادن این اولویت ها به کمیسیون های مربوطه، یک رویکرد در مرکز پژوهش های مجلس است تا بتوانیم دستور جلسات را در کمیسیون ها با هماهنگی نمایندگان و هیات رییسه کمیسیون ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از این مرحله با هیات رییسه و ریاست مجلس هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت تا دستورکار مجلس نیز بر این اساس تعیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اولویت های کمیسیون های تخصصی مجلس تا 2 هفته آینده منتشر می شود

سند اولویت های کمیسیون های تخصصی مجلس تا 2 هفته آینده منتشر می شود