مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-20سياسي

توجه ویژه نیروهای مرزبانی به افزایش قدرت اقتصادی مرزهای خزر


در استان های شمالی کشور تراکم جمعیت به لحاظ مواهب الهی وجود دارد لذا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ویژه مرزبانی در تلاش است به نحو مطلوب قدرت اقتصادی را در منطقه افزایش دهد.

- ایسنا/گیلان فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در استان های شمالی کشور تراکم جمعیت به لحاظ مواهب الهی وجود دارد لذا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ویژه مرزبانی در تلاش است به نحو مطلوب قدرت اقتصادی را در منطقه افزایش دهد.

سردار احمدعلی گودرزی در آیین رونمایی الحاق شناور حیدر به ناوگان شناوری فرماندهی مرزبانی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کشور از جمله 8000 شهید استان گیلان، اظهار کرد: علیرغم تهدیداتی که علیه امنیت کشور وجود دارد همه نیروهای نظامی و انتظامی تحت فرماندهی معظم کل قوا توانستند امنیت مطلوب و پایداری را با پشتیبانی معنوی مردم و مسئولین به ارمغان آورند.

وی ضمن تبریک هفته ناجا، افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا فعالیت های نیروی انتظامی در سطوح مختلف به عنوان یک پایگاه مردمی نظام اسلامی که زبانزد در همه کشورهای دنیا هست، به سمع و نظر مردم برسد.

فرمانده مرزبانی ناجا، با تبریک پیشاپیش هفته وحدت به شعار امسال نیروی انتظامی که امنیت و سلامت است اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به صورت هوشمندانه امنیت را در دستور کار خود قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه نیروهای مرزبانی به افزایش قدرت اقتصادی مرزهای خزر

توجه ویژه نیروهای مرزبانی به افزایش قدرت اقتصادی مرزهای خزر