مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-20سياسي

تعیین 8 اولویت کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در 4 سال پیش رو


سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از تعیین 8 اولویت کاری برای کمیسیون به ویژه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در چهار سال پیش رو خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از تعیین 8 اولویت کاری برای کمیسیون به ویژه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در چهار سال پیش رو خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز صبح و بعد از ظهر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه صبح امروز کمیسیون ادامه طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور بررسی شد و در نهایت به اتمام رسید.

بر اساس اصلاحات انجام شده یک بحث آزمون هست که به قانون اضافه می شود اما برای انتخابات شوراها در سال 1400 آزمون حذف می شود چراکه ساختار و آیین نامه آن تا انتخابات 1400 فراهم نمی شود اما به قانون اضافه خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر بر اساس تغییرات صورت گرفته هیات های حل اختلاف حذف خواهند شد و به جای آن هیات های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها اضافه خواهد شد.

در نهایت این طرح نهایی شد و آماده تحویل به هیئت رییسه است.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه تصریح کرد: در جلسه بعد از ظهر نیز قرار بود وزیر کشور حضور یابند اما ایشان کسالت داشتند و نیامدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 8 اولویت کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در 4 سال پیش رو

تعیین 8 اولویت کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در 4 سال پیش رو