مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-20بين الملل

ضرورت بهره مندی ایران از تمامی مزایای برجام؛ تنها حلقه مفقوده این توافق


کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه به مناسبت 18 اکتبر؛ لغو محدودیتهای تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران یادداشتی را در یک روزنامه روس منتشر کرد.

- ضرورت بهره مندی ایران از تمامی مزایای برجام؛ تنها حلقه مفقوده این توافق کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه به مناسبت 18 اکتبر؛ لغو محدودیتهای تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران یادداشتی را در یک روزنامه روس منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت که در روزنامه مسکوفسکی کامسامولتس روسیه منتشر شده بدین شرح است: طی چند سال اخیر، جهان شاهد اتفاقات مثبت و منفی زیادی بوده است و بدون شک شکل گیری و امضای برجام در سال 2015 یکی از اقدامات مثبت و به یادماندنی می باشد.

جمهوری اسلامی ایران علی رغم این که بارها اعلام کرده بود بر اساس اعتقادات دینی خود به دنبال سلاح هسته ای نیست، این بار برای نشان دادن حسن نیت خود و با احترام به جامعه جهانی (به عنوان یک عضو فعال آن) پذیرفت طی توافقی واقعیت فعالیت های هسته ای خود را به نمایش بگذارد، توافقی که با تصویب قطعنامه 2231 از حمایت بین المللی برخوردار گشت.

بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته ای ایران که از نظر کمیت و کیفیت تا کنون بی سابقه بوده ، ماهیت صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران را به جهانیان نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی ایران از تمامی مزایای برجام؛ تنها حلقه مفقوده این توافق

ضرورت بهره مندی ایران از تمامی مزایای برجام؛ تنها حلقه مفقوده این توافق