مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-20بين الملل

شکایت از رهبران رژیم صهیونیستی بابت مشارکت در جرایم ضد انسانی روآندا


انتظار می رود دادگاه عالی رژیم صهیونیستی دادخواستی که طرف های حقوقی برای به جریان انداختن پرونده تحقیقات کیفری علیه مسؤولان اسراییلی که به اجرای جنایت های ضد انسانی و قتل عام ملت روآندا با سلاح های اسراییلی کمک کردند، - انتظار می رود دادگاه عالی رژیم صهیونیستی دادخواستی که طرف های حقوقی برای به جریان انداختن پرونده تحقیقات کیفری علیه مسؤولان اسراییلی که به اجرای جنایت های ضد انسانی و قتل عام ملت روآندا با سلاح های اسراییلی کمک کردند، بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت، این نخستین بار است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مسؤولیت کیفری مربوط به صادرات تجهیزات امنیتی و تسلیحات به بسیاری از کشورها را برعهده می گیرد.

هرچند رژیم صهیونیستی با پرداختن به این موضوع به دلیل حساسیت آن مخالف است.

در ماه مه دادخواستی به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ارائه و طی آن از آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی خواسته شد پرونده تحقیقاتی را علیه بازرگانان اسراییلی آغاز کند که در دوره وقوع قتل عام گسترده در کشور روآندا مسؤول صادرات تجهیزات امنیتی و تسلیحات به این کشور بودند.

همچنین در این دادخواست، مطالبه شده که علیه طرف های دولتی رژیم صهیونیستی که لایحه صادرات امنیتی به روآندا را در آن دوره تصویب کردند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از رهبران رژیم صهیونیستی بابت مشارکت در جرایم ضد انسانی روآندا

شکایت از رهبران رژیم صهیونیستی بابت مشارکت در جرایم ضد انسانی روآندا