مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-20سياسي

کمیسیون کشاورزی از پاسخ وزیر نیرو در مورد مسئله آب سیستان قانع نشد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مطرح شدن مسئله آب جنوب استان سیستان با حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: ما از پاسخ های آقای اردکانیان قانع نشدیم و تلاش می کنیم که سوال از ایشان به صحن مجلس ارجاع شود.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مطرح شدن مسئله آب جنوب استان سیستان با حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: ما از پاسخ های آقای اردکانیان قانع نشدیم و تلاش می کنیم که سوال از ایشان به صحن مجلس ارجاع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اظهار کرد: امروز با همکارانمان در کمیسیون عمران جلسه ای در مورد مسئله آب جنوب استان سیستان داشتیم وزیر نیرو و نمایندگانشان در این جلسه حضور داشتند خطاب به ایشان گفتم که طبق ماده 36 قانون برنامه ششم توسعه تکالیفی معین شده که شما به آن عمل نکرده اید.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره بحران آب استان سیستان و بلوچستان گفت: مسئله آب بحران را رد کرده و یک فاجعه انسانی در حال رخ دادن است علت آن سوء مدیریت منابع آبی است.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در مورد مصادیق بحران آب در استان سیستان گفت: شاخص دسترسی آب در دشتیاری 19 درصد است در شهرستان چابهار 81 درصد مردم به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون کشاورزی از پاسخ وزیر نیرو در مورد مسئله آب سیستان قانع نشد

کمیسیون کشاورزی از پاسخ وزیر نیرو در مورد مسئله آب سیستان قانع نشد