مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-20دانش

حمایت بیش از 40 هزار میلیارد ریالی خیرین طی چهار سال گذشته در کشور


مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح، تکمیل و کلنگ زنی پروژه های عمرانی خیرساز دانشگاه کاشان، با اشاره به کمک ها و حمایت های بیش از 40 هزار میلیارد ریالی خیرین طی چهار سال گذشته در کشور، - مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح، تکمیل و کلنگ زنی پروژه های عمرانی خیرساز دانشگاه کاشان، با اشاره به کمک ها و حمایت های بیش از 40 هزار میلیارد ریالی خیرین طی چهار سال گذشته در کشور، گفت: میزان حمایت ها و تعهدات خیرین امسال 10 هزار میلیارد ریال در کل کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عسکریان ابیانه در این آیین که امروز در دانشگاه کاشان برگزار شد، با اشاره به اینکه در کشور بیش از 70 بنیاد علم و فناوری وجود دارد، گفت: از این تعداد حدود 8 بنیاد فعال هستند که در راس آن بنیاد علم و فناوری دانشگاه کاشان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان در جذب خیرین و تنوع بخشی به منابع دانشگاه پیشتاز است و این پیشتازی در همه جوانب مشهود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم ورود به کارآفرینی، تنوع بخشی و نوآوری را از ویژگی های ممتاز بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه کاشان برشمرد و گفت: خیرین و حامیان علم و فناوری تاکنون فعالیت های برجسته ای را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 40 هزار میلیارد ریالی خیرین طی چهار سال گذشته در کشور

حمایت بیش از 40 هزار میلیارد ریالی خیرین طی چهار سال گذشته در کشور