مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-20اجتماعي

توقف ساخت زیرگذر میدان جمهوری جهانشهر


ساخت زیرگذر میدان جمهوری جهانشهر برای بررسی‌های بیشتر به عقب افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ به دنبال انتشار گزارش «باغ فاتح، زیر اره شهرداری کرج» در عصرایران و همچنین پیگیری اعتراض شهروندان کرج نسبت به قطع 360 درخت در جریان ساخت زیرگذر میدان جمهوری جهانشهر در تعدادی از رسانه‌ها، اجرای این طرح به مدت یک هفته به تاخیر افتاد.

شهرداری کرج قصد دارد با هدف کاهش ترافیک در محدوده میدان جمهوری جهانشهر، زیرگذری در این منطقه اجرا کند که ساخت آن منجر به قطع 360 درخت می‌شود.

فعالان محیط زیست و شهروندان کرج نسبت به این موضوع معترضند و در روز‌های گذشته، در فضای مجازی نارضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

با اینکه شورای شهر کرج اعلام می‌کند که ساخت زیرگذر شمالی جنوبی در محدوده میدان جمهوری، بهترین و عملی‌ترین طرح، برای رفع مشکل ترافیک است، متخصصان حوزخ حمل و نقل ساخت زیرگذر و روگذر در داخل شهر‌ها را بازی بازنده‌ای می‌دانند.

از سوی دیگر بررسی‌های عصرایران نشان داد که گزارش زیست محیطی پروژه زیرگذر میدان جمهوری دچار ایراداتی است و به نظر می‌رسد باید اصلاح شود.

در نتیجه جریان رسانه‌ای ایجادشده که نسبت به اجرای این پروژه هشدار می‌داد، روز گذشته یکی از اعضای شورای شهر کرج از تاخیر در ساخت این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ساخت زیرگذر میدان جمهوری جهانشهر

توقف ساخت زیرگذر میدان جمهوری جهانشهر