مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-20اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 185 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

فاطمه خمسه در دومین جلسه هماهنگی تثبیت مالکیت اراضی و کاداستر اراضی کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس و در فاز ملی و با حضور روسای سازمان ثبت اسناد و امور اراضی کشور و همچنین روسای جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد استان و مدیران شهرستانی مربوطه تشکیل شد با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آن ها اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون برای حدود 10 هزار هکتار برنامه ریزی برای تثبیت و صدور اسناد کشاورزی برای مالکین انجام شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بابیان اینکه اجرای طرح کاداستر در شهرستان های آبیک، البرز و بویین زهرا در دست اجرا است، افزود: در همین راستا برنامه ریزی های لازم برای شروع نهایی سازی طرح کاداستر اراضی کشاورزی و صدور اسناد مالکیت کشاورزان انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در این خصوص با هماهنگی و همکاری مؤثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، سطح قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین

اجرای طرح کاداستر در سطح 185 هزار هکتار از اراضی قزوین