مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-20دانش

جزییات پرداخت تسهیلات بانک ملی به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه آزاد و بانک ملی ایران را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه آزاد و بانک ملی ایران را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) ابلاغ کرد.

جزییات پرداخت تسهیلات دانشجویی براساس بندهای این دستورالعمل، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه، براساس مفاد تفاهم نامه منعقده در صورت تأیید نیاز دانشجو توسط واحد دانشگاهی، می توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، وام های وزارتین علوم و بهداشت، از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، این تسهیلات به عنوان کمک هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب شهریه دانشجو نزد واحد دانشگاهی مربوطه واریز می شود.

ثبت نام دانشجویان متقاضی در بخش صندوق رفاه دانشجویان سامانه www.

sajed.

iau.

ir صورت می گیرد.

اعطای تسهیلات به اعضای هیأت علمی و کارکنان کارکنان و اعضای هیأت علمی رسمی (رسمی قطعی، رسمی آزمایشی)، پیمانی و قراردادی می توانند مبلغ 600 میلیون ریال با نرخ سود 10 درصد با مدت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت تسهیلات بانک ملی به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد

جزییات پرداخت تسهیلات بانک ملی به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد