مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-20سياسي

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب کرد.

در حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خطاب به پرویز کرمی آمده است: در راستای کیفی سازی و چابک سازی فعالیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بدینوسیله ضمن ابلاغ برنامه ادغام ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و بنا به پیشنهاد رییس محترم مرکز توسعه فناوری های راهبردی، نظر به مراتب تعهد و شایستگی های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب می شوید.

انتظار می رود فعالیت های هدفمند معاونت در حوزه های نرم و هویت ساز و فرایند تجاری سازی علوم انسانی با تکیه بر ایجاد و حمایت از شرکت های این حوزه و نیز ارتقای کمی و کیفی شرکت ها و استارتاپ های حوزه صنایع خلاق به عنوان برنامه مکمل حمایت از شرکت های دانش بنیان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب شد

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق منصوب شد