مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-20اقتصادي

ماجرای برگشت خوردن گوجه فرنگی صادراتی از عراق


رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: صادرات محصولات بی کیفیت، سرمازده، باران خورده و در بسته بندی های نامناسب از سوی برخی صادرکنندگان ناشی باعث شد اداره قرنطینه عراق محموله های گوجه را برگشت بدهد.

- سیدرضا نورانی رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در باره دلایل برگشت خوردن گوجه صادراتی از عراق گفت: متأسفانه در سال های گذشته صادرکنندگان اصلی از چرخه صادرات خارج شده اند و اکنون برخی صادرکنندگان ناشی محصولات بی کیفیت، سرمازده، باران خورده در بسته بندی های نامناسب به کشور عراق صادر کرده اند و به همین دلیل اداره قرنطینه عراق اجازه ورود به کشور عراق را نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در خبرهای آمده است که 200 کامیون محموله گوجه فرنگی از کشور عراق برگشت خورده است.

نورانی افزود: بارندگی های زیادی که در مهرماه اتفاق افتاد به تولید گوجه های فضای باز آسیب زد و کیفیت آنها را خراب تر کرد و صادرات این محصولات به کشور عراق باعث دردسر شد.

رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی اظهار داشت: این بارندگی های زودرس که در سا ل های گذشته در این موقع سال سابقه نداشت باعث کاهش تولید نیز شده است.

وی افزود: صادرات بی رویه و در عین حال بی کیفیت از سوی صادرکنندگان کم تجربه علاوه بر این که باعث هدر رفتن آب می شود، باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برگشت خوردن گوجه فرنگی صادراتی از عراق

ماجرای برگشت خوردن گوجه فرنگی صادراتی از عراق