مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-20سياسي

تیتر تأمل برانگیز همشهری برای شهید امر به معرف محله تهرانپارس


روزنامه همشهری در صفحه حوادث خود خبر درگیری یک فرد بسیجی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر را به تیتری تأمل برانگیر درج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه همشهری که مدیریت آن با چرخش شورای شهر در سال 96 به اصلاح طلبان واگذار شده است در اقدامی تأمل برانگیز خبر شهادت  محمد محمدی بسیجی آمر به معروف را با تیتر مرگ مرد بسیجی در درگیری با اشرار مخابره کرده است.

این عدم توجه به ماجرا و اینکه شهید محمدی بر سر چه موضوعی جان خود را به خطر انداخته است کار را به جایی رسانده که یک واقعه فرهنگی در صفحه حوادث این روزنامه جا خوش کرده است.

این در حالی است که شهید محمد محمدی در راه واجبی که این روزها فراموش شده می نماید جان خود را تقدیم کرده است؛ امر به معروف و نهی از منکر که از فروع دین اسلام و مکتب حقه شیعه است.

گفتنی است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دو روز پیش ساعت 19 ضمن درگیری با اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیتر تأمل برانگیز همشهری برای شهید امر به معرف محله تهرانپارس

تیتر تأمل برانگیز همشهری برای شهید امر به معرف محله تهرانپارس