مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-20سياسي

مسابقه عکس «وحدت اسلامی» در اسلام آباد برگزار می شود


مسابقه عکس «وحدت اسلامی» با مشارکت شورای ملی هنرهای پاکستان، سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی ایران به مناسبت میلاد النبی(ص) برگزار می شود.

- مسابقه عکس وحدت اسلامی با مشارکت شورای ملی هنرهای پاکستان، سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی ایران به مناسبت میلاد النبی(ص) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قاسم مرادی، سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با خانم فوزیه سعید، مدیرکل شورای ملی هنرهای پاکستان (PNCA) دیدار و پیرامون زمینه های همکاری دوجانبه و گسترش روابط فرهنگی و هنری بین دو کشور گفت وگو کرد.

در این دیدار که اعجاز گل، مسئول بخش فیلم و سینمای شورای ملی هنرهای پاکستان و سید رمضان موسوی، مسئول روابط عمومی رایزنی فرهنگی کشورمان نیز حضور داشتند، طرفین بر ضرورت گسترش همکاری های فرهنگی و هنری میان دو کشور ایران و پاکستان تأکید کردند.

مرادی در سخنانی، ضمن تبریک انتصاب خانم فوزیه سعید از همکاری های شورای ملی هنرهای پاکستان با رایزنی فرهنگی کشورمان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود دو کشور ایران و پاکستان در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکس «وحدت اسلامی» در اسلام آباد برگزار می شود

مسابقه عکس «وحدت اسلامی» در اسلام آباد برگزار می شود