مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-20سياسي

ثبت 14 وقف جدید در حوزه سلامت و فقرزدایی در یزد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد گفت: طی یک سال گذشته 14 وقف جدید در حوزه سلامت، بیماران سرطانی و گره گشایی از فقرا در شهر یزد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدحسین کاظمی در نشست خبری که به منظور گرامیداشت دهه وقف انجام شده است، با بیان این که 70 درصد موقوفات یزد روضه خوانی هستند، اظهار کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ وقف نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان ایفا می کند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب واقفین در راستای رفع نیازهای روز جامعه، افزود: تمام افراد با سلایق مختلف در خصوص ترویج فرهنگ وقف مسئولند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه یزد در ادامه حراست و صیانت از نیات واقفین را اصلی ترین وظیفه این نهاد دانست و گفت: مهمترین وجه تمایز  وقف ماندگاری آن برای نسل آینده است که این وظیفه کلیدی به عهده اوقاف گذاشته شده است.

کاظمی با بیان این که طی یک سال گذشته 14 وقف جدید در شهر یزد ثبت شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز، 46 مورد موقوفه تازه در محدوده اداره اوقاف یزد کشف شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر اطلاعات 2500 موقوفه و 9 هزار رقبه در اداره اوقاف شهرستان یزد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وقف های جدید همگی در حوزه های سلامت، گره گشایی مالی از فقرا و بیماران و کودکان سرطانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 14 وقف جدید در حوزه سلامت و فقرزدایی در یزد

ثبت 14 وقف جدید در حوزه سلامت و فقرزدایی در یزد