مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-20ورزشي

PSG قرارداد ام باپه را تمدید نمی کند


باشگاه پاری سن ژرمن باتوجه به مشکلات مالی که با آن مواجه شد قصد ندارد قرارداد ام باپه را تمدید کند تا زمینه پیوستن او به رئال مادرید مهیا شود.

- باشگاه پاری سن ژرمن باتوجه به مشکلات مالی که با آن مواجه شد قصد ندارد قرارداد ام باپه را تمدید کند تا زمینه پیوستن او به رئال مادرید مهیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از لوپاریزین، کیلیان ام باپه گرانترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می کند.

این بازیکن جوان تا سال 2021 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد این درحالی است که رئال مادرید سخت به دنبال جذب او است و خود این بازیکن هم دوست دارد که پیراهن کهکشانی ها را بر تن کند.

لوپاریزین نوشت: پاری سن ژرمن به خاطر ویروس کرونا با بحران مالی مواجه شده است تا جایکه قصد ندارد قرارداد ام باپه را تمدید کند.

این بازیکن سالانه 21 میلیون یورو حقوق می گیرد و پرداخت چنین رقمی در شرایط کنونی بسیار سخت است و به همین خاطر پاری سن ژرمن می خواهد در تابستان او را بفروشد.

طبق اعلام لوپاریزین پاری سن ژرمن دوست دارد که ام باپه راهی رئال مادرید شود چرا که به نظر می رسد تنها باشگاهی مانند رئال بتواند رقم خرید این بازیکن را پرداخت کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

PSG قرارداد ام باپه را تمدید نمی کند

PSG قرارداد ام باپه را تمدید نمی کند