مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-20سياسي

حمایت دادستان خرم آباد از رسانه ها/ شعبه ویژه خبرنگاران در دادسرا تشکیل می شود


سیستم قضایی استان از خبرنگارانی که در چارچوب قانون به نقد مسئولان می پردازند حمایت قاطع می کند همچنین برای کاهش مشکلات این قشر یک شعبه ویژه خبرنگاران در دادسرا خرم آباد ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، داریوش شاهون وند امروز در دیدار با  اصحاب رسانه لرستان اظهار داشت: حفظ حقوق عامه مردم مهمترین دغدغه دادستانی لرستان است.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که باعث سلب امنیت شود به شدت با افراد خاطی برخورد می کنیم، افزود: در پنج ماه اول امسال روزانه شاهد چندین مورد تیراندازی در لرستان بودیم اما این آمار در شهریور و مهرماه به شدت کاهش پیدا کرده است.

دادستان خرم آباد بیان کرد: به شدت با نزاع های فردی و دسته جمعی برخورد می کنیم و در اثر این برخوردها در مهرماه تنها سه قتل در خرم آباد اتفاق افتاده که این آمار کم سابقه است.

شاهون وند با اشاره به اینکه مردم با رعایت اصول امنیتی می توانند جلوی بسیاری از سرقت ها را بگیرند، تصریح کرد: 70 تا 80 درصد سرقت های کوچک توسط معتادان متجاهر انجام می شود.

وی خاطرشنان کرد: در حوزه برخورد با ارازل و اوباش در استان نسبت به گذشته بیش از 80 درصد بهتر عمل کرده ایم همچنین به افرادی که اقدام به شرارت می کنند هیچکدام از تخفیف هایی که معمولا به مجرمان داده می شود تعلق نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دادستان خرم آباد از رسانه ها/ شعبه ویژه خبرنگاران در دادسرا تشکیل می شود

حمایت دادستان خرم آباد از رسانه ها/ شعبه ویژه خبرنگاران در دادسرا تشکیل می شود