مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-20سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی تداوم یابد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز توجه به خلاقیت و ابتکار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی و با اثرگذاری بیشتری تداوم یابد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز توجه به خلاقیت و ابتکار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی و با اثرگذاری بیشتری تداوم یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در نشست تخصصی با کارکنان معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را پایه و اساس انقلاب دانست و گفت: ما باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم، این فرهنگ در بخش هایی از فرهنگ امروز جامعه وجود دارد که هرچه به آن بپردازیم می تواند اثر بسیار خوبی در جامعه بگذارد هرچقدر بتوانیم این فرهنگ را تقویت کنیم نظام و انقلاب را بیمه کرده ایم.

وی توجه به خلاقیت و ابتکار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و گفت: خلاقیت و ابتکار ضامن ماندگاری و تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی و با اثرگذاری بیشتری تداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی تداوم یابد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بر مبنای نگرش های تخصصی تداوم یابد