مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-20سياسي

برپایی همایش حوزه انقلابی و منتظر در راستای تحقق گام دوم انقلاب


دبیر همایش منطقه ای حوزه انقلابی و منتظر گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری منبی گام دوم انقلاب، همایش منطقه ای حوزه انقلابی و منتظر یکم آبان ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز حجت الاسلام محمدمهدی جاوید پیش از  ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: همایش منطقه ای انقلابی و منتظر با حضور  بیش از هزار نفر از طلاب خواهر و برادر از استان های یزد، هرمزگان، قم و و فارس در قالب فضای  مجازی و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

وی بیان کرد: تاکنون از مجموع 500 اثر ارسالی به دبیرخانه همایش، 259 اثر واجد بررسی که از این تعداد 202 اثر علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و 57 اثر دیگر هنری بوده و تعداد آثار، نسبت به سال گذشته 2.

5 درصد رشد داشته است.

دبیر همایش اظهار کرد: این همایش در چهار سطح حوزوی  برگزار می شود و آثار برگزیده  در قالب مکتوب و لوح فشرده  چاپ و در اختیار روحانیان و پژوهشگران  قرار می گیرد.

جاوید بیان داشت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه همایش  در قالب فیلم، داستان، عکس، نقاشی، نرم افزار، و نیز آثار تحقیقاتی و علمی بوده  و استان فارس  بیشترین آثار را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی همایش حوزه انقلابی و منتظر در راستای تحقق گام دوم انقلاب

برپایی همایش حوزه انقلابی و منتظر در راستای تحقق گام دوم انقلاب