مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-20سياسي

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهمترین دغدغه بنیاد شهید است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، گفت: مهمترین دغدغه این نهاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، گفت: مهمترین دغدغه این نهاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فعال امروز در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک دهه ولایت، با اشاره به سفر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان و امضای تفاهم نامه های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران، گفت: این تفاهم نامه بستری برای ایجاد فرصت های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران است.

وی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه این نهاد اشتغال ایثارگران و خانواده های معظم شهدا است، افزود: رفع مشکلات جامعه ایثارگران و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بیشترین دغدغه بنیاد است، که باید همه مسئولان در این زمینه با بنیاد نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: ما باید در انجام وظایف خود به گونه ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و بویژه خانواده های ایثارگر قرار گیرد.

فعال ضمن اشاره به اهمیت موضوع تفاهم نامه های اشتغال و مسکن ایثارگران استان از تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی همکاران استانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهمترین دغدغه بنیاد شهید است

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهمترین دغدغه بنیاد شهید است