مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-20سياسي

بهره مندی 326مددجو از آموزش های مهارتی


رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: طی شش ماهه سال جاری، 326 مددجوی کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از دوره های آموزشی مهارت آموزی مقدماتی و پایدارسازی و توسعه این نهاد بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فخاری، رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در این خصوص گفت: آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان نخستین گام توانمندسازی اقتصادی، زمینه ساز اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است که این نهاد با شناسایی افراد مستعد برای اشتغال آنان را جهت مهارت آموزی به سازمان فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزشی معرفی می نماید.

فخاری افزود: طی شش ماهه سال جاری، تعداد 326 نفر مددجو کمیته امداد منطقه یک بندرعباس بااعتبار 23 میلیون تومان از دوره های آموزشی و مهارت های شغلی این نهاد بهره مند شدند که از این تعداد 25 نفر در دوره های مهارت آموزی مقدماتی و 311 نفر در دوره های پایدارسازی و توسعه شرکت نمودند و از مجموع آموزش دیدگان تعداد 196 نفر از خانواده های تحت حمایت ساکن مناطق روستایی بوده اند.

رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در خصوص فرآیند ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد، گفت: در کنار مهارت آموزی برای خانواده های مستعد اشتغال، استعداد سنجی، نظارت فنی بر طرح های اشتغال ایجادشده و بازاریابی فروش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 326مددجو از آموزش های مهارتی

بهره مندی 326مددجو از آموزش های مهارتی