مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-20سياسي

توزیع ماسک رایگان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان اسدآبادی


هیئت اندیشه ورزان جوان شهرستان اسدآباد با پوشیدن ماسک و لباس مخصوص حفاظتی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شدند.

- سه شنبه 29 مهرماه هیئت اندیشه ورزان جوان شهرستان اسدآباد با پوشیدن ماسک و لباس مخصوص حفاظتی بخش های کرونایی و پیاده روی در خیابان های شهر به صورت نمادین پوشیدن ماسک را به مردم توصیه کردند.

این گروه از هیئت اندیشه ورزان جوان شهرستان که با شعار و پلاکاردهایی چون کرونا را جدی بگیریم ، در خیابان ماسک و دستکش نیست ، سفر ممنوع و پرستاران دوستتان داریم در سطح خیابان حضور یافته بودند با توزیع ماسک رایگان به افراد فاقد ماسک خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم برای ایمن ماندن از کرونا شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در حاشیه این برنامه، با تأکید بر اینکه استفاده از اندیشه، فکر خلاق و نوآور هیئت اندیشه ورزان جوان در پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد، گفت: جوانان ما هیچگاه در زمان مشکلات و تنگناهای کشور تماشاچی نبوده اند و امروز نیز در رابطه با پیشگیری از شیوع کرونا در خط مقدم کمک رسانی و اقدام هستند.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه بیماری کرونا یک تهدید جدی برای جامعه است که در صورت کنترل نشدن می تواند بحران شدیدی ایجاد کند، افزود: باید از راه های مختلف با کمک مردم مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماسک رایگان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان اسدآبادی

توزیع ماسک رایگان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان اسدآبادی