مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-20پزشكي

اختصاص 900 میلیون تومان به خدمات ویژه درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 908 میلیون تومان به منظور ارائه خدمات درمانی ویژه به مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، قباد مبشری با اشاره به اینکه کمک به درمان و پیشگیری از بیماری ها در بین مددجویان تحت حمایت و رسیدگی به وضعیت بهداشت آن ها یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد است، گفت: در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه های متنوعی ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان و بیماران صعب العلاج را یکی از برنامه های حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد عنوان و بیان کرد: به منظور ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون 908 میلیون تومان هزینه شده است.

مبشری افزود: این مبلغ برای خدماتی مانند پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص و صعب العلاج، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.

مبشری به پرداخت پنج میلیون و 500هزار تومان برای ارتقاء شاخص های بهداشتی اشاره و تصریح کرد: این مبلغ برای ارائه 157 مورد خدمات بهداشتی هزینه شده است.

وی  هدف کمیته امداد از ارائه خدمت به مددجویان را کمک به بهبود وضعیت زندگی آنان بیان کرد و گفت: تأمین امکانات درمانی و هزینه های ناشی از درمان مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 900 میلیون تومان به خدمات ویژه درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 900 میلیون تومان به خدمات ویژه درمانی مددجویان کهگیلویه و بویراحمد