مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-20سياسي

چند سناریو برای انتخابات آمریکا


«رای من کجاست؟» از حالا شعار اصلی هر 2 کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی 2 هفته دیگر برگزار می شود که هر 2 کاندیدا در 2 ماه گذشته بارها در نتیجه نهایی انتخابات تشکیک های جدی داشته اند و باخت خود را صرفا در صورت تقلب سیستماتیک، - رای من کجاست؟ از حالا شعار اصلی هر 2 کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی 2 هفته دیگر برگزار می شود که هر 2 کاندیدا در 2 ماه گذشته بارها در نتیجه نهایی انتخابات تشکیک های جدی داشته اند و باخت خود را صرفا در صورت تقلب سیستماتیک، محتمل دانسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان تقدسی در ادامه یادداشت خود در روزنامه وطن امروز نوشت: آغاز رای گیری های پستی اما که به طور سنتی رای دادن به این سبک و سیاق به مذاق دموکرات ها خوش تر می آید، صدای ترامپ را به طور کامل درآورد و وی از گم شدن آرای خود در جریان رای گیری پستی خبر داد.

به گفته او، هزاران رأیی که نام او در آنها نوشته شده است و بر سر بزنگاه هر کدام آنها می تواند به داد وی برسد در سطل زباله یافت می شوند! اگر تا چند هفته پیش کلیدواژه انتخابات آمریکا تقلب بود، حالا رای من کجاست را هم باید به آن اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند سناریو برای انتخابات آمریکا

چند سناریو برای انتخابات آمریکا