مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-20بين الملل

درخواست 65 قانونگذار اروپایی برای حضوری کم رنگ در نشست گروه 20 در ریاض


65 قانونگذار اروپایی در نامه ای از اتحادیه اروپا خواسته اند تا نشست آتی گروه 20 به میزبانی ریاض در سطحی نازل تر از نشست سران برگزار شود.

- 65 قانونگذار اروپایی در نامه ای از اتحادیه اروپا خواسته اند تا نشست آتی گروه 20 به میزبانی ریاض در سطحی نازل تر از نشست سران برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نامه از سوی اعضای پارلمان اروپایی در پی قطعنامه تصویب شده اوایل ماه جاری میلادی امضا شد و در آن، قانونگذاران خواستار حضور کمرنگ اتحادیه اروپا در نشست آتی گروه 20 بابت اجتناب از مصونیت مشروع برای نقض حقوق بشر در عربستان شده اند؛ این کشور اکنون ریاست گروه 20 را برعهده دارد.

این حضور کمرنگ شامل عدم حضور اورزولا فون درلاین، رییس کمیسیون اروپایی و شارل میشل، رییس شورای اروپایی در این نشست می شود.

در این نامه همچنین آمده است: ما نباید دولتی را که به جنایت علیه بشریت و نقض حقوق بشر دست می زند چون میزبان مهمترین نشست جهان است، مشروع بدانیم.

در ادامه این نامه همچنین آمده است: ما از شما می خواهیم تا حضورتان را در این نشست مورد بازبینی قرار دهید و در آن شرکت نکنید.

بجای آن، سطح حضور اتحادیه اروپا را از مقام های ارشد به مقام هایی با رتبه های پایین تر برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 65 قانونگذار اروپایی برای حضوری کم رنگ در نشست گروه 20 در ریاض

درخواست 65 قانونگذار اروپایی برای حضوری کم رنگ در نشست گروه 20 در ریاض