مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-20بين الملل

زبان جدید تظاهرات تایلند: اشاره دست ها (+عکس)


در علائم دستی تظاهرات تایلند، اگر انگشتان بالای سر گرفته شوند معترضان به چتر و اگر دست ها به صورت چسبیده بالای سر گرفته شود، معترضان به کلاه برای حفاظت از سر نیاز دارند.

- معترضان تایلندی در حال آموزش یک زبان کاملا جدید برای هماهنگی میان هزاران نفر در تظاهرات‌های خیابانی در اعتراض به دولت هستند.

آنها در بسیاری از موارد با علامت دستشان و بدون داد و فریاد نیازهای خود به یکدیگر را اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، تظاهرات تایلند با وجود دستگیری‌های گسترده و ممنوعیت‌های دولتی بزرگتر از قبل ادامه یافته و معترضان همچنان به خیابان‌ها می‌آیند.

تظاهرات سه ماهه تایلند از اوایل تابستان و برای برکناری پرایوت چان-اوچا نخست‌وزیر کنونی و محدود کردن قدرت پادشاه ماها واجیرالونگکورن و سلطنت او در این کشور برگزار می‌شود.

مخالفان که از اوایل تابستان سال جاری به خیابان‌ها آمده‌اند خواستار استعفای پرایوت چان-اوچا، نخست‌وزیر شده‌اند که در سال 2014 و در جریان کودتا به قدرت رسید و سال گذشته در جریان انتخاباتی مناقشه‌برانگیز به ریاست دولت انتخاب شد.

معترضان دموکراسی‌خواه در تظاهرات ضددولتی در بانکوک پایتخت تایلند/ عکس: رویترز ریام 19 ساله که دوست دارد مانند بیشتر معترضان فقط با یک نام خودش را معرفی کند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان جدید تظاهرات تایلند: اشاره دست ها (+عکس)

زبان جدید تظاهرات تایلند: اشاره دست ها (+عکس)