مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-20اجتماعي

«بدلجه» را دریابید/ مظلومیت جولانگاه بازی کودکانه ما


فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان از مظلومیت و فقدان عدالت اجتماعی در توسعه یافتگی مناطق مختلف انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، گذرم به محله ای افتاد که سال های دور جولانگاه بازی های کودکی ام بود، نرسیده به پل آخوندآباد ، از کنار وانت های میوه فروش که می گذری جاده ای شن ریزی شده تو را با کناره گرگانرود همراه می کند.

بوی خاک نم کشیده، رسوب های لخته شده و زباله های آب آورده مشام رهگذران را به تب و تاب می اندازد، گویا اینجا جاده سلامت این ور شهر است !!؟ کمی آن سوتر مینی پارکی ( پارسی را پاس بداریم: باغ شهر کوچکی) هویدا می شود، تورهای فلزی اطراف زمین ورزش و بازی بچه ها همچون انار رسیده ای که به بیرون پاشیده باشد سوراخ که چه عرض کنم به اندازه عبور یک موتورسیکلت شکاف برداشته اند!؟ کف زمین بازی بتون ریزی سد گلستان را می ماند مهیای مصدوم کردن زانوان نونهالان و ورزش دوستان! هر از چندگاهی موتورسیکلتی از داخل تورهای فلزی و طول زمین می گذرد حفره های تورها را که دقت نکنی گویا در حال تماشای صحنه شعبده بازی در سیرک هستی.

به سمت دیگر پارک در پیاده رو خیابان خیام شمالی که می رسی بوی آزاردهنده و تیز فاضلاب برای لحظه ای هوش از سرت می برد! به هوش که می آیی منفذی در زیر پایت می بینی که گازهای کانال فاضلاب را به هوا می دمد! از حق نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بدلجه» را دریابید/ مظلومیت جولانگاه بازی کودکانه ما

«بدلجه» را دریابید/ مظلومیت جولانگاه بازی کودکانه ما