مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20سياسي

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند


استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: پیشنهاد کنترل ورودی های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد: پیشنهاد کنترل ورودی های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

عبدالکریم گراوند در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا گفت: بخش بزرگی از کار مبارزه با کرونا بستگی به همراهی و همکاری مردم دارد و اگر این همکاری صورت نگیرد، کرونا با ما خواهند ماند.

وی افزود: رعایت 60 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان بوشهر با اینکه از میانگین کشور بالاتر است اما نقطه مطلوبی نیست و این وضعیت باید بهبود یابد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر ادامه داد: مدیران ادارات با کارکنان دارای معلولیت و کسانی که فرزند معلول دارند در زمینه اجرای دورکاری همکاری کنند.

همچنین کارکنانی که علائمی از کرونا دارند تا زمانی که جواب تست کرونا دریافت نکرده اند در قرنطینه بمانند و مدیران مکلف به اجرای این مصوبه هستند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور ایجاد محدودیت های تردد به استان در پایان هفته، پیشنهاد کنترل ورودی های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برپایی چادر در سواحل استان همچنان ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی نظارت جدی بر این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند

بدون همراهی و همکاری مردم کرونا با ما خواهند ماند