مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20پزشكي

ساخت مجسمه چهره پرافتخار دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


استاد بخش آناتومی دندان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ساخت مجسمه یادبود دکتر سیدحسین مرتضوی چهره پرافتخار دندانپزشکی خبر داد و هدف از این اقدام را ثبت ماندگار یاد و خاطره ایشان دانست.

- استاد بخش آناتومی دندان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ساخت مجسمه یادبود دکتر سیدحسین مرتضوی چهره پرافتخار دندانپزشکی خبر داد و هدف از این اقدام را ثبت ماندگار یاد و خاطره ایشان دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن علی شفیعی، متخصص ارتودنسی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و جانفشانی های دکتر مرتضوی، اظهار کرد: با آغاز جنگ به عنوان نیروی داوطلب در بیمارستان طالقانی مشغول به خدمت شدم و در طول یک سال و نیمی که در این بیمارستان فعالیت می کردم، ایثارگری های استاد بزرگوار دکتر سید حسین مرتضوی هیچ گاه از دیده ام پنهان نبود؛ او با تمام توان به مجروحین جنگی شبانه روزی در اتاق عمل خدمت می کرد.

دانشیار بخش اتودانتیکس دانشگاه، تصریح کرد: برخی از شبهای عملیات بیش از صد مجروح جنگی به بیمارستان اعزام می شدند و دکتر مرتضوی از جمله اعضای تیم جراحی بود، استاد در طول این دوران بیش از 4 هزار مجروح جنگی را درمان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجسمه چهره پرافتخار دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ساخت مجسمه چهره پرافتخار دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی