مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-20اقتصادي

کاهش ذخایر خون استان کهگیلویه و بویراحمد/ احتیاج به همه گروه های خونی


مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کروناویروس و ترس مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون، بار مراجعه به انتقال خون و ذخایر خون این استان کاهش یافت و نیاز به خون و فرآورده های خونی بیشتر احساس می شود.

- رستم حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کرونا و ترس مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون، بار مراجعه به انتقال خون و ذخایر خون استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته است و نیاز به خون و فراورده های خونی بیشتر احساس می شود.

وی تصریح کرد: مردم دغدغه ای برای اهدای خون نداشته باشند چرا که تمام تمهیدات لازم برای اهداکنندگان خون درنظر گرفته شده و همه اقلام مورد استفاده، یکبار مصرف و استریل هستند و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود و هیچ خطری برای مراجعه کنندگان به انتقال خون وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به همه گروه های خونی احتیاج داریم، عنوان کرد: همه افرادی که فاصله سنی 18 تا 60 سال دارند، به انتقال خون مراجعه کنند و در این کار خیرخواهانه شرکت کنند.

حسن زاده اظهار کرد: سطح آنتی بادی در بدن بیماران کرونایی پس از گذشت یک ماه از بهبودی بالا است و می توان از پلاسمای خون این افراد برای مبتلایان جدید کروناویروس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خون استان کهگیلویه و بویراحمد/ احتیاج به همه گروه های خونی

کاهش ذخایر خون استان کهگیلویه و بویراحمد/ احتیاج به همه گروه های خونی