مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-20سياسي

آمادگی 2 دانشگاه علامه و علوم پزشکی ایران برای برگزاری دوره های مشترک


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از همکاری این دانشگاه با علوم پزشکی ایران برای برگزاری دوره های مشترک خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره های آموزشی کوتاه مدت را در زمینه های مختلف نظیر حقوق پزشکی، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی از همکاری این دانشگاه با علوم پزشکی ایران برای برگزاری دوره های مشترک خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره های آموزشی کوتاه مدت را در زمینه های مختلف نظیر حقوق پزشکی، اقتصاد پزشکی، مدیریت مالی و آینده پژوهی برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: علوم مختلف در کنار هم می توانند به سمت تعالی پیش روند.

در واقع زمینه های متفاوت بین رشته ای برای توسعه همکاری مشترک وجود دارد، لذا ما هم نیازمند مطالعات سایر دانشگاه ها به ویژه در حوزه پزشکی هستیم.

وی با اشاره به انجام اولین پروژه مشترک دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه علوم شناختی گفت: این آمادگی را داریم تا دوره های آموزشی کوتاه مدت را در زمینه های مختلف نظیر حقوق پزشکی، اقتصاد پزشکی، مدیریت مالی و آینده پژوهی برگزار کنیم و در حوزه های پژوهشی و فناوری هم با دانشگاه علوم پزشکی ایران، پروژه های مشترک ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 2 دانشگاه علامه و علوم پزشکی ایران برای برگزاری دوره های مشترک

آمادگی 2 دانشگاه علامه و علوم پزشکی ایران برای برگزاری دوره های مشترک