مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-20سياسي

برگزاری دوره آموزشی مهارت های سایبری دانشگاه فنی وحرفه ای توسط بسیج دانشجویی


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت های رسانه ای قلم خبر داد و گفت: این دوره با توجه به ضرورت افزایش سواد رسانه ای دانشجویان برای مقابله با تهاجمات رسانه ای جبهه استکبار طراحی شده است.

- آرمان عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برگزاری نخستین دوره آموزش مهارت های رسانه ای قلم، گفت: این دوره با توجه به ضرورت افزایش سواد رسانه ای دانشجویان برای مقابله با تهاجمات غول های رسانه ای جبهه استکبار طراحی شده و هدف آن تسلط بر مهارت های رسانه ای مورد نیاز دانشجویان است.

  وی دوران پساکرونا را دوران اینترنت و رسانه دانست و بر لزوم محور قرار دادان این عرصه حساس در برنامه های بسیج دانشجویی تاکید کرد.

  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت: دوره آموزش مهارت های رسانه ای قلم با محوریت اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، آموزش صفر تا صد اینستاگرام، آموزش صفرتا صد توییتر، عملیات روانی و اوسینت برگزار می شود.

  عباسی افزود: برگزاری این دوره ها مختص دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای است و به دلیل همه گیری ویروس کرونا تمامی آموزش ها به صورت آنلاین برگزار می شود و دانشجویان برای ثبت نام می توانند مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی مهارت های سایبری دانشگاه فنی وحرفه ای توسط بسیج دانشجویی

برگزاری دوره آموزشی مهارت های سایبری دانشگاه فنی وحرفه ای توسط بسیج دانشجویی