مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-20سياسي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان


استاندار و رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان از اعمال محدودیت های کرونایی یک هفته ای در این استان از امروز 29 مهرماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار و رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان از اعمال محدودیت های کرونایی یک هفته ای در این استان از امروز 29 مهرماه خبر داد.

علیرضا آشناگر 29 مهرماه اظهار کرد: بنا بر درخواست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت های جدید کرونایی به مدت یک هفته در سراسر استان سمنان اجرایی می شود .

وی ادامه داد: اولین بخش از محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان شامل دانشگاه ها، مدارس ، مدارس شبانه روزی ،حوزه های علمیه ، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه هاست و فعالیت حضوری در این مراکز در مدت اعلام شده ممنوع است .

آشناگر اضافه کرد: بر این اساس فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده ، سینماها، سالن های تئاتر و مراکز مشابه ، موزه ها و باغ موزه ها ، تالارهای پذیرایی ، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی ، مساجد و مصلی ها نیز در تاریخ اعلام شده هیچ گونه فعالیتی نداشته و تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان