مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-20سياسي

اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور در لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود


اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور، از سمت جنوب و الحاق محدوده اندیمشک - دهلران به این طرح به طول 125 کیلومتر در لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود.

- ایسنا/ایلام وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور، از سمت جنوب و الحاق محدوده اندیمشک - دهلران به این طرح به طول 125 کیلومتر در لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی، با بیان اینکه توسعه استان در گرو ایجاد و توسعه زیرساخت های راه استان است و خوشبختانه در این امر مهم اتفاقات بسیار خوبی افتاده است، با تاکید بر تسریع در اتمام طرح ها و پروژه های مسیر اربعین، اظهار کرد:در سال های گذشته تلاش های بسیار خوبی در این زمینه شکل گرفته است اما برای اتمام طرح ها و پروژه های هنوز نیازمند تسهیلات ویژه هستیم.

استاندار ایلام خواستار تزریق اعتبارات برای طرح های مهم و نیمه تمام استان در حوزه راه وشهرسازی شد و گفت: امروزه در حوزه راه و شهرسازی طرح های بزرگی در استان تحت اقدام است که از مهم ترین آنها دو بزرگراه شمالی و جنوبی استان است.

وی ادامه داد: یکی آزاد راه حمیل، ایلام مهران، و دیگری آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات است که نیازمند توجه ویژه وزارتخانه متبوع برای شروع عملیات اجرایی این طرح های مهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور در لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود

اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور در لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود