مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-20اجتماعي

ستاره ای که به کهکشان شهدا پیوست


با حضور شهدا این روزها هوای شهرهای ما بارانی بوده و چشم ها اشک می بارد؛ شهدا ثابت کردند که اگر کربلا بودند دست هیچ نامحرمی به ناموس اهل بیت نمی رسید، - ایسنا/مازندران با حضور شهدا این روزها هوای شهرهای ما بارانی بوده و چشم ها اشک می بارد؛ شهدا ثابت کردند که اگر کربلا بودند دست هیچ نامحرمی به ناموس اهل بیت نمی رسید، گوشواره با گوش کنده نمی شد و بدن های مقدس امام حسین(ع) و فرزندانشان زیر سُمّ اسبان قرار نمی گرفت.

شهدا آن هم مدافعان حرم نوع دیگریند،از آن شهدای خاص که این دنیا برایشان کمترین اهمیتی نداشت تا جایی که زندگی خود را فدای حفاظت از خاک وطن کردند.

یکی از این شهدای مدافع حرم شهید علی عابدینی بود؛کسی که شاگرد اول دانشگاه درمقطع کارشناسی بوده؛ هر چند دفاع از حرم به وی اجازه نداد تا از دانشگاه علمی کاربردی بابل در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شود اما دکترای جهاد را با حضور خود در صحنه نبرد و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به دست اورد.

مهران مرتضوی استاد دانشگاه شهید علی عابدینی در گفت وگو با ایسنا از خاطره حضور شهید در کلاس دانشگاه می گوید: شهید علی عابدینی دانشجوی مقطع کارشناسی فناوری اطلاعات بود، دانشجویی آرام بر خلاف دانشجوهای دیگر که به دنبال شیطنت های دانشجویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره ای که به کهکشان شهدا پیوست

ستاره ای که به کهکشان شهدا پیوست